|
Updated Apr, 2024. |
|
|
|
|
|
|
Author |
Title |
|
|
|
|
|
|
Abraham Praetorius |
Newe Geistliche Teutsche des
Königlichen Propheten DAVIDIS Psalmen gantz lieblich zu singen, und auff
allerley Instrumenten zu gebrauchen : Mus.Saec.XVI-50. 1592. |
1592 |
Voice |
|
|
|
|
Alexander Utendal |
Septem Psalmi Poenitentiales,
Adivnctis Ex Prophetarvm Scriptis Orationibvs Eivsdem Argvmenti Qvinqve,
1570. |
1570 |
Voice |
|
|
|
|
Georg Philipp Telemann |
Sonata Polonese à
3: TWV 42: a 8 : [Mus. Saec. XVII.18-45.26]. [vor 1731] |
1731 |
|
|
|
|
|
Giovanni Antonio Mayo di |
Di Giovanni Antonio Di Mayo, Il
Primo Libro Di Madrigali A
Qvattro Voci �c 1567. |
1567 |
Voice |
|
|
|
|
Giovanni Francesco Alcarotti |
Qvintvs. Lamentationes
Ieremiae, Cvm Responsoriis, Antiphonis, Et Cantico Zachariae, Psalmoqve
Miserere. 1567. |
1570 |
Voice |
|
|
|
|
Giovanni Nola da |
Il Primo Libro Delle Villanelle
alla Napolitana Di D. Gio. Domenico Da Nola A Tre Et A Quattro Voci �c 1569. |
1569 |
Voice |
|
|
|
|
Grüneberg |
Concerto a 6 : 1 Flauto
traverso, 2 Violini, 1 Viola, 1 Viola da Gamba, Basso ;
[Mus.Saec.XVIII-33.2] [18. Jh.] |
|
|
|
|
|
|
Jacob Praetorius der Ältere |
Opus musicum excellens et
novum, continens sacras, selectissimasque quatuor, quinque, sex et octo vocum
cantiones que diebus Festis et dominicis secundum saxoniarum Ecclesiarum
vitum et ordinem in templis: Mus. Saec. XVI-49(1-6) 1566. |
1566 |
Voice |
|
|
|
|
Jacobus Clemens non Papa |
Liber ... Cantionvm Sacrarvm,
(Vvlgo Moteta Vocant,) Quatuor vocum, ... 5 : Liber Qvintvs Cantionvm
Sacrarvm ... Qvatvor Vocvm : Mus.Saec. XVI-9.1. Lovanii: Phalèse 1568 |
1568 |
Voice |
|
|
|
|
Jacobus Clemens non Papa |
Liber ... Cantionvm Sacrarvm,
(Vvlgo Moteta Vocant,) Quatuor vocum, ... 6 : Liber Sextvs Cantionvm Sacrarvm
... Qvatvor Vocvm. Phalèse 1569. |
1569 |
Voice |
|
|
|
|
Jacobus Clemens non Papa |
Liber ... Cantionvm Sacrarvm,
(Vvlgo Moteta Vocant,) Quatuor vocum, �c 1 : Liber Primvs Cantionvm Sacrarvm
... Quatuor vocum. Lovanii: Phalèse 1567. |
1567 |
Voice |
|
|
|
|
Jacobus Clemens non Papa |
Liber ... Cantionvm Sacrarvm,
(Vvlgo Moteta Vocant,) Quatuor vocum, �c 2 : Liber Secvndvs Cantionvm Sacrarvm
... Qvatvor Vvocum. Phalèse 1567. |
1567 |
Voice |
|
|
|
|
Jacobus Clemens non Papa |
Liber ... Cantionvm Sacrarvm,
(Vvlgo Moteta Vocant,) Quatuor vocum, �c 3 : Liber Tertivs Cantionvm Sacrarvm
... Qvatvor Vocum. Phalèse 1564. |
1564 |
Voice |
|
|
|
|
Jacobus Clemens non Papa |
Liber ... Cantionvm Sacrarvm,
(Vvlgo Moteta Vocant,) Quatuor vocum, �c 4 : Liber Qvartvs Cantionvm Sacrarvm
... Quatuor vocum. Lovanii: Phalèse 1567. |
1567 |
Voice |
|
|
|
|
Jacobus Clemens non Papa |
Liber ... Cantionvm Sacrarvm,
(Vvlgo Moteta Vocant,) Quatuor vocum, �c Nunc denuo à multis, quibus scatebat
mendis: Phalése 1564-1569. |
1564 |
Voice |
|
|
|
|
Jean Castro de |
Chansons Et Madrigales A Qvatre
Parties, Convenables Tant A La Voix Comme A Tovttes Sortes d'Instrumens,
nouuellement composées par Maistre Iean De Castro. Lovain: Phalese , 1570. |
1570 |
Chanson |
|
|
|
|
Jean Castro de |
Di Iean Castro. Il Primo Libro,
Di Madrigali, Canzoni & Motetti a Tre voci, �c 1569. |
1569 |
Voice |
|
|
|
|
Johann Christian Grüneberg |
Concerto A: [Mus.Saec.
XVII.18-51/14.1]. [ca.1700] |
|
|
|
|
|
|
Johann Christian Grüneberg |
Concerto A: [Mus.Saec.
XVII.18-51/14.2Mus.Saec. [ca.1700] |
|
|
|
|
|
|
Johann David Heinichen |
Concerto e: TWV 52: e 3 : [Mus.
Saec. XVII.18-14.15]. [vor 1731] |
|
|
|
|
|
|
Johann David Heinichen |
Trio á 1 Traversiere, 1 Basson
Concert et Violon Cello: [Mus.Saec. XVII.18-14/11]. [18.Jh.] |
|
|
|
|
|
|
Le Roy, Adrian |
(6) Sixiesme Livre De Lvth ...
Par Adrian Le Roy. 6 : Contenant Plvsieurs chansons nouuellement mises en
Tabulature. A Paris: Le Roy, A Paris: Ballard , 1559. [Mus.Saec. XVI-54]
[RISM A, L 2050] |
1559 |
Lute |
|
|
|
|
Moy, Louys |
Airs De Cour a
trois parties. 1632. [Mus.Saec.XVII-18 36(1-3)] Dassus, Basse Generale; Basse Contre,
Für Sopran, Bass und Laute, Lieder in franz. Sprache. |
1632 |
Lute |
|
|
|
|
Noé Faignient |
Chansons, Madrigales &
Motetz a Quatre, Cincq & Six Parties, Nouuellement composees par Noe
Faignient. Le Premiere Liure. 1568. |
1568 |
Chanson |
|
|
|
|
Orlando Lasso di |
Cantiones Aliqvot
Qvinqve Vocvm, Tvm Viva Voce, Tvm Omnis Generis Instrvmentis Cantav
Commosissimae.
Orlando di Laßus, Illustrißimi Bauariæ Ducis Musici Chori Magistro, Monaci:
Berg , 1569 |
1569 |
Voice |
|
|
|
|
Orlando Lasso di |
Fascicvlvs Aliqvot
Cantionvm Sacrarvm, Qvinqve Vocvm, Nvnc Primvm In Lvcem Editvs: Mus.Saec.
XVI-33.1(D,A,T,B,V)
Monachii: Berg , 1572 |
1572 |
Voice |
|
|
|
|
Orlando Lasso di |
Magnificat Octo
Tonorvm, Sex, Qvinqve, Et Qvatvor Vocvm
Nunc Primvm Excvsa, Et Per Orlandum di Lasso, Excellentiss. Musicum
composita, Noribergae: Gerlatzenus , 1567 |
1567 |
Voice |
|
|
|
|
Orlando Lasso di |
Orlandi Di Lassi
Sacrae Cantiones (Vvlgo Motecta appellatæ) Quinque uocum, tum uiua uoce, tum
omnis generis Instrumentis cantatu commodißime.
Monacii: Berg , 1572 |
1572 |
Voice |
|
|
|
|
Orlando Lasso di |
Viginti Qvinqve
Sacræ Cantiones, Qvinqve Vocvm, Tvm Viva Voce, Tvm Omnis Generis Instrvmentis
Cantatv Commodissimae. Noribergæ: Gerlatz , 1570 |
1570 |
Voice |
|
|
|
|
Phalese, Pierre |
Mus.Saec. XVI-27. Hortvlvs
Cytharae, In Dvos Distinctvs Libros, Qvorvm Prior Cantiones Mvsicas Longe
Pvlcherrimas, Passomezo, Paduanas, Galliardes, Alemandes, Branles, ad vsum
vulgaris Cytharæ: Posterior similiter Cantiones Musicas Passomezo, Alemandes,
RISM B, 1570/34 |
1570 |
Guitar |
|
|
|
|
Phalese, Pierre |
Mus.Saec. XVI-58. Selectissima
Elegantissimaqve, Gallica, Italica Et Latina In Gviterna Lvdenda Carmina,
Qvibvs Addvntur [et] Fantasiæ, Passomezi, Saltarelli, Galliardi, Alemandes,
Branles [et] similia, ex optimus elegantißimis�Lque collecta, [et] iam cum
omni diligentia recens impressa. His accessit luculenta quædam &
perutilis Institutio qua quisque citra alicuius subsidium artem facillimè
percipiet:, 1570.
RISM B, 1570/35 |
1570 |
Guitar |
|
|
|
|
Phalese, Pierre |
Mus.Saec.XVI-61. Lvcvlentvm
Theatrvm Mvsicvm, In Qvo (Demptis Vetvstate Tritis Cantionibvs) Selectissima
Optimorvm Qvorvmlibet Avtorvm, Ac Excellentissimorum artificium tum veterum,
tum præcipuè recentiorum carmina, maiore quam vnquam diligentia & industria
expressa, oculis proponuntur. Et primo ordine continentur automata quæ
Fantasiæ dicuntur, Secundo Cantilenæ quatuor & quinque Vocum... , 1568.
RISM B, 1568/23 |
1568 |
Lute |
|
|
|
|
Phalese, Pierre |
Septiesme Livre Des Chansons A
Qvatre Parties, De Novveav Revev, Corrige, Et De Plvsievrs autres nouuelles
Chansons (lesquelles iamais n'ont este�L imprimées,) augmenté. Toutes
conuenables tant aux instruments qu'a la voix. Lovain: Phalese , 1570 |
1570 |
Voice |
|
|
|
|
Pierre-Gabriel Buffardin |
Sechs Sonaten für
zwei Traversflöten und Basso continuo: [Mus. Saec. XVIII-66.12a-f.] [18. h.] |
|
|
|
|
|
|
Rippe, Albert de |
(1) Premier Livre De Tabelatvre
De Lvth ... Par Maistre Albert de Rippe Mantouan �@1: Contenant plusieurs
fantasies, 1562 [Mus.Saec. XVI-54]
RISM 1, A 688 |
1562 |
Lute |
|
|
|
|
Rippe, Albert de |
(2) Second Livre De Tabelatvre
De Lvth ... Par Maistre Albert de Rippe Mantouan, 1562 [Mus.Saec.
XVI-54]
RISM 1, A 688 |
1562 |
Lute |
|
|
|
|
Rippe, Albert de |
(3) Tiers Livre De Tabelatvre
De Lvth ... Par Maistre Albert de Rippe Mantouan, 1562 [Mus.Saec.
XVI-54]
RISM 1, A 688 |
1562 |
Lute |
|
|
|
|
Rippe, Albert de |
(4) Qvart Livre De Tabelatvre
De Lvth ... Composées par seu Maistre Albert de Rippe de Mantoue ... , 1553
[Mus.Saec. XVI-54]
RISM 1, A 688 |
1553 |
Lute |
|
|
|
|
Rippe, Albert de |
(5) Cinqiesme Livre De
Tabelatvre De Lvth ... Par Maistre Albert de Rippe Mantouan, 1562 [Mus.Saec.
XVI-54]
RISM 1, A 688 |
1562 |
Lute |
|
|
|
|
Rippe, Albert de |
Livre De Tabelatvre De Lvth ...
Par Maistre Albert de Rippe Mantouan.ivre 1 to 6. A Paris: Le Roy, A Paris: Ballard ,
1553-1562 |
1533 |
Lute |
|
|
|
|
Sebastian Bodinus |
Sonata per tuo Violino, ó tou
Flauto travers et Violoncello: [Mus.Saec.XVIII-8/15]. [18.h.] |
|
|
|
|
|
|
Sebastian Bodinus |
Sonaten per Violino, Flauto
travers et Violoncello: [Mus.Saec. XVIII-8/10]. [18.Jh.] |
|
|
|
|
|
|
Sebastian Bodinus |
Trio A Flauto Traverso
obligato, Violino obligato, Cembalo: [Mus.Saec.XVIII-8/12]. [18.Jh.] |
|
|
|
|
|
|
Sebastian Bodinus |
Trio: [Mus.Saec.
XVIII-8/4]. [18.Jh.] |
|
|
|
|
|
|
Severin Cornet |
Di Severino Corneti, Canzoni
Napolitane à quattro voci, �c. 1563. |
1563 |
Voice |
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Concerto á 6.: F-Dur 7 Stimmen:
Hautbois 1, Hautbois 2, Violino 1mo, Violino 2do, Viola, Violone, Basso
Continuo. [18.Jh.] |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Concerto ab 8: D-Dur 12
Stimmen: 2 Clarini, Hautbois, 2 Violinen, 4 Viol: et Cembalo. [18.Jh.] |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Concerto da Camera: C-Dur 12
Stimmen: Clarino. ad lib:, Hautbois 1., Hautbois 2., Fagotto, Violino 1.,
Violino 2., Viola 1., Viola 2., Viola da Gamba.1, Viola da Gamba 2., Violon,
Basso Continuo |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Concerto. á 4.: D-Dur 5
Stimmen: Flaute Traversiere, Violino 1, Violino 2, Violone, Cembalo |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Concerto. á 7.: C-Dur 9
Stimmen: 2 Hautbois, 2 Violino, 2 Viola, Fagott, Violon, Cembalo |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Concerto: D-Dur 5 Stimmen:
Flauto Traversiere, Violine 1, Violine 2, Violone, Cembalo. |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Ouverture á 5: C-Dur 6 Stimmen:
Clarino, Violino, Viola 1.,Viola 2., Violon, Cimbalo |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Ouverture á. 6. : B-Dur 8
Stimmen: Hautbois 1, Hautbois 2, Violino,Viola 1.,Viola 2., Violone, Basson,
Cembalo |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Partie á Viola di Gamba solo
con Cembalo: Aut. d-Moll. 2
Stimmen: Viola di Gamba, Cembalo. [Mus.Saec.XVIII-58/17] [18.Jh.] |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Partie. á Viola da Gamba vel
Violino Solo. con Cembalo.
[18.Jh.] [Mus.Saec.XVIII-58/22] |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Partie. á. 2. a-Moll. 3
Stimmen: Viola da Gamba Piccola, Viola da Gamba, Cembalo.
[Mus.Saec.XVIII-58/18] [18.Jh.] |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Sonata. [18.Jh.]. d-Moll. 3
Stimmen: Fleut d�LAllemande 1, Fleut d�LAllemande 2,Cembalo.
[Mus.Saec.XVIII-58/21] |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Sonata. á 3. g-Moll 4 Stimmen:
Violino 1, Viololino 2,Violon, Cembalo.
[18.Jh.] |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Sonata. á 3.: d-Moll 4 Stimmen:
Violino 1, Viololino 2,Violon, Cembalo. [18.Jh.] |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Sonata. A-Dur. 4 Stimmen:
Violine 1, Violine 2, Violoncello, Cimbalo. [18.Jh.] [Mus.Saec.XVIII-58/19] |
|
|
|
|
|
|
Theodor Schwartzkopff |
Sonata. C-Dur 7 Stimmen:
Flauto, Violino 1, Viololino 2, Viola 1, Viola 2,Violon, Cembalo.
[Mus.Saec.XVIII-58/25] [18.Jh.] |
|
|
|
|
|
|