2017年9月11日月曜日

Facsimile list was revised. Sep, 2017

ファクシミリ・リストを一部を改定しました。
右コラムにて"Facsimiles: Authors"と"Facsimiles: Sources"とに分け、探し易くしました。
作曲家別の(2/3)がアルファベット順になっていませんでしたので修正しました。
RISMナンバーは分かったものは追記しました。

A part of the facsimile list was revised.
On the right top of column, Index is divided into "Facsimiles: Authors" and "Facsimiles: Sources", making it easy to search.
Authors (2/3) was amended since it was not in alphabetical order.
RISM number was added if could be found.

0 件のコメント: